Dobrodošli u vrhunsku klasu atmosferske odvodnje!
HAURATON sa 20 km kanala za odvodnju na startnoj liniji finala Formule 1
Uz Sebastian Fettela, koji je svoju još mladu karijeru vozača Formule 1 krunisao pobedom u sezonskom finalu, odlučeno je o još jednom nemačkom pobedniku na prvoj trci nove staze: sistemu odvodnje iz HAURATONA. 20 km inovativnog sistema kanala položeno je preko 170 hektarskog gradilišta –što je najveći posao u istoriji kompanije.
Kanali moraju da podnesu velike brzine
Trke Formule 1 uključuju neverovatnu količinu snage. Kako po trci prođu 56 krugova, bolidi Formule 1 mogu dostizati brzine do 320 km/s. To ne zavisi samo od vozača i bolida, već i od kvaliteta staze. Potrebni su najviši standardi sigurnosti.
Iz HAURATON-ovog inovativnog raspona proizvoda za površinsku odvodnju u Abu Dhabiju upotrebljena su dva sistema: RECYFIX HICAP Tip G i FASERFIX SUPER 100-300. Poslednji je korišćen i kao privremeni kanal za instalacije. Specijalni T i X spojevi omogućili su da posao postavljanja cevi bude jednostavan i fleksibilan. RECYFIX HICAP kanali, uz svoje superiorne hidrauličke performanse, imaju i ulivne rubove od livenog gvožđa što im daje visoku otpornost. To se isplatilo i kod transporta i ugradnje, jer su kanali veoma otporni na oštećenja. Zbog toga su posebno pogodni za upotrebu na ovom specijalnom mestu, gde velike brzine bolida stvaraju izuzetno jak usisni efekat. Vezivni i završni slojevi mogu se postaviti direktno na saobraćajno područje, što posebno utiče na primenu kod izvođenja. Kanale je moguće postaviti i u radijusu.
Složena arhitektura kanala za odvodnju
Uz tako visok nivo hidrauličkih performansi, kanali služe i kao dodatna odvodnja uz stazu. Asimetrična konstrukcija slivnika položena od staze ispunjava kako estetske tako i tehničke zahteve. Ova luksuzna staza visoke je vrednosti – ne čini samo put staze kroz luku - poput one na Grand Prix u Monte Carlu.
Prva trka 01 novembra 2009
Spuštanje kockaste zastave 1. novembra označilo je uspešan završetak skoro dvogodišnje faze izgradnje. HAURATON-ovi proizvodi ugrađeni su šest meseci ranije. Kanali su prošli inicijalne testove izdržljivosti s najvišim ocenama. Površinski sloj po kojem se vozi postavljen je na samom kraju izgradnje. Tokom faze izgradnje, postavljen je samo vezivni sloj na podlogu i noseći slojevi. Finalna površina zvezda je trkačke staze, i teška vozila ne smeju da se kreću po njoj, tako da je vezivni sloj bio površina staze koju su koristili za kretanje za vreme gradnje. Kanali su ugrađeni u vezivni sloj, i za oko 4 cm su nadvisili okolnu površinu – upravo za visinu koja je ostavljena za završne slojeve koji su postavljeni kasnije. To znači da su kanali konstantno bili izloženi velikom uticaju teških vozila i građevinske mehanizacije tokom celog vremena izgradnje.